Premium FAQ • Metaal Magazine Ga naar hoofdinhoud

Premium FAQ

Abonnementen

U kunt zich via de website of via onze klantenservice abonneren via: abonnement of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Bekijk alle abonnementsvormen op Abonnementen


Er zijn drie abonnementsvormen:
– Metaal Magazine Digitaal
– Metaal Magazine Compleet
Bekijk alle abonnementsvormen op Abonnementen.

Wanneer u een abonnement afsluit via de website van Metaal Magazine of via de klantenservice, dan ontvangt u een factuur per email of post. Ook kunt u kiezen voor een betaling via iDeal.

U kunt uw relatienummer vinden op de wikkel van het vakblad of, wanneer u kunt inloggen op MetaalMagazine.nl, onder ‘Mijn gegevens’. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.


Ook als u niet in Nederland of België woont, kunt u gewoon een abonnement nemen. Bij een abonnement op het vakblad of een compleet abonnement zijn wij, door de hogere verzend- en handlingskosten, genoodzaakt een aangepast tarief te rekenen. Neem contact met ons op voor het voor u geldende tarief (afhankelijk van de verzendkosten naar betreffende land). Voor het digitale abonnement worden vanzelfsprekend geen extra kosten in rekening gebracht.


Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.


U kunt uw abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze klantenservice. Houd rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.


Heeft u al een abonnement op Metaal Magazine en wilt u overstappen naar een ander abonnement? Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. E-mail: abonnement@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.


Voor het doorgeven van adreswijzigingen of klachten over de bezorging kunt u contact opnemen met onze klantenservice. E-mail: abonnement@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.

Premium account

Bij een compleet abonnement ontvangt u het 7 x per jaar het vakblad, heeft u onbeperkt toegang op MetaalMagazine.nl, kunt u alle digitale versies inzien en ontvangt u de wekelijkse nieuwsbrief.


Een deel van onze informatie op de website is alleen toegankelijk voor abonnees met een compleet of digitaal abonnement. Dit zijn de zogenaamde Premium omgevingen. Heeft u nu geen toegang tot de Premium omgevingen, maar wilt u dit wel? Sluit dan een digitaal of compleet abonnement af. Op de website MetaalMagazine.nl ziet u alle soorten abonnementen.


Een deel van de website blijft vrij toegankelijk; hier hoeft u niet voor in te loggen en een (betaald) abonnement voor af te sluiten. Echter, een select deel van de website is sinds 2015 enkel toegankelijk voor onze abonnees van het online vakblad of het complete abonnement; zij hebben toegang tot de gehele website. Deze abonnees kunnen ook content als dossiers, achtergrondinformatie, projectdocumentatie en video’s bekijken. Ook heeft u als abonnees van het online vakblad of het complete abonnement toegang tot het online vakblad. U kunt op elk moment ook een Digitaal of Compleet abonnement afsluiten.
In de toekomst zullen wij steeds meer (nieuwe) informatie vanuit onze redacties toevoegen op dit besloten deel van de website. Hiermee sluiten wij aan bij de trend om steeds meer vakinformatie van onze redactie online beschikbaar te hebben voor de professional, in plaats van vakinformatie via een vakblad.
Op de website van Metaal Magazine kunt u alle soorten abonnementen vinden.


Een account is voor één gebruiker. Het account voor uw Online of Compleet abonnement is voor u persoonlijk en gekoppeld aan uw persoonlijke (bedrijfs)gegevens. Het is niet toegestaan uw inloggegevens intern of extern te verspreiden. Bent u geïnteresseerd in een inlog voor meerdere personen van uw organisatie, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Wij maken graag een aantrekkelijk voorstel voor uw bedrijf.


Er is op dit moment geen beperking in het aantal apparaten waar u tegelijk mee kunt inloggen.


De bevestigingsmail om uw account te activeren kan in de spamfolder terecht komen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.


Op onze website vindt u nieuws, dossiers, achtergrondinformatie en vakinformatie, op een aantrekkelijke manier gepresenteerd en voorzien van duidelijke zoekfunctie.
Een deel van de website is gratis toegankelijk, een ander deel bevat Premium artikelen, welke alleen te lezen zijn met een Digitaal dan wel Compleet abonnement.

Het online vakblad is een 1-op-1 kopie van ons papieren vakblad. Het papieren vakblad ontvangt u van ons wanneer u een (betaald) abonnement heeft op ons vakblad of wanneer u een Compleet abonnement bij ons afneemt (online toegang + papieren vakblad).
Digitale abonnees ontvangen niet het papieren vakblad, maar hebben wel inzage in de digitale versie hiervan. Zo kunt u dus ook de informatie uit het vakblad lezen.
Websitebezoekers zonder digitaal abonnement hebben geen toegang tot het digitale vakblad.


Uw gegevens zijn terug te vinden onder ’Mijn gegevens’ op de website van Metaal Magazine.


U kunt uw abonnement online omzetten bij ‘Mijn gegevens’. U kunt ook contact opnemen met
de klantenservice via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Inloggen

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ´Wachtwoord vergeten` bij het inlogscherm. U komt dan op een pagina waar u de stappen kunt volgen. U kunt ook contact met ons opnemen via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.


Bij een foutieve inlogpoging ontvangt u een link die u naar de ‘Wachtwoord vergeten’-pagina verwijst.


U kunt uw wachtwoord wijzigen bij ´Mijn gegevens´.


U kunt uw e-mailadres wijzigen bij ‘Mijn gegevens’.


Als u een nieuw e-mailadres heeft, kunt u uw oude e-mailadres veranderen in uw huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dient u eerst in te loggen met uw oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kunt u vervolgens uw e-mailadres wijzigen naar uw huidige/nieuwe e-mailadres.

Betalen & Factuur

Voor het afrekenen van producten bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL
Door te betalen met iDEAL rekent u uw aankoop direct af via de vertrouwde en veilige internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Creditcard
U kunt met een Visa-, Maestro of Mastercard betalen. Uw betaalgegevens worden veilig versleuteld via een HTTPS-verbinding met SSL-certificaat.

Overige betaalmethoden

Overige betaalmethoden die wij aanbieden zijn Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal.

Als u een product heeft geretourneerd of een order heeft geannuleerd, dan gelden de volgende terugsorttermijnen:
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.

Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvangt u een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling.

Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. U kunt gebruik maken van een aantal andere betaalmethoden zoals iDeal en Creditcard.

Bestellen & Levering

Als u een abonnement heeft op het vakblad MetaalMagazine of MetaalMagazine Premium, dan ontvangt u automatisch korting op je bestelling. Deze korting wordt automatisch in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd.

Als u nog niet heeft afgerekend, kunt u in uw winkelmand zien wat u gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen. Nadat u een bestelling heeft geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. U kunt u bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch je bestelling, dan kunt u altijd een product retourneren binnen 14 dagen. Als u nog vragen heeft over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kunt u deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kunt u altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.

Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,05 voor een brievenbuspakket en €7,65 voor een pakket. Voor België hanteren wij €9,90 voor een brievenbuspakket en €12,00 voor een pakket.. Wanneer u een bestelling plaatst van €85 of meer, dan berekenen wij geen verzendkosten.

Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvang u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvangt u uw bestelling normaal gesproken binnen 4-5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo spoedig mogelijk na de bestelling weten. U heeft dan het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

Producten die u in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door Post NL.

Bezorging op een ander adres
U kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van uw bestelling krijgt u een optie aangeboden, waarbij je een bezorgadres kunt opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit is handig als u iemand een product als cadeau wilt sturen.

Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wilt u graag weten wat de status is van uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvangt u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn. Heeft u uw product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Mocht een product toch niet zijn wat u ervan had verwacht, dan kunt u het terugsturen. Nadat u (het laatste product van) uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 14 dagen om aan te geven dat u een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Sommige producten kunt u niet retourneren.
Als u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u dit schriftelijk (per e-mail) aan ons laten weten. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier dat u hier kunt downloaden.

Voor vragen kunt u ook bellen met onze klantenservice via +31 (0)88 2266648.

Onder retourneren leest u hoe u een product naar ons kunt terugsturen.

Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht uw product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kunt u tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0)88 2266648.

Nadat u binnen 14 dagen na ontvangst van (het laatste product van) uw bestelling hebt aangegeven dat u een product wilt retourneren, heeft u 14 dagen de tijd om het product te versturen, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u dus in totaal 28 dagen om het product te retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.

U leest onder bedenktijd hoe u aan ons kunt laten weten dat u een product wilt retourneren. U kunt voor het retourneren gebruik maken van een modelformulier dat u hier kunt downloaden.

Producten die u niet kunt retourneren of ruilen:
– Gedownloade e-books;
– Gedownloade software;
– CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
– Gepersonaliseerde producten;
– Losse tijdschriften
– Fysieke of digitale cadeaubonnen.

De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadig wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin u het product heeft ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin uw gegevens (waaronder uw e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
T.a.v. Eisma Industriemedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht

Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met uw bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kunt u een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Als u een product heeft ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Laat dan eerst schriftelijk (per e-mail) aan ons weten dat u een product wilt ruilen. U kunt hiervoor gebruik maken van een modelformulier dat u hier kunt downloaden.

Retourneer vervolgens eerst het product dat u wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij u na ontvangst van uw product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet uw e-mailadres op te geven.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven