Nieuws

Superactieve exposanten ESEF krijgen Award

Voor geraffineerde marketing voor de vakbeurs ESEF zijn superactieve exposanten beloond met bezoekersmarketing awards. MCB Nederland heeft van alle ESEF-exposanten de meeste bezoekers binnengehaald, terwijl Moss Kunststof Producten verantwoordelijk was voor de meeste bezoekers per vierkante meter. Beide bedrijven wonnen deze award ook al in 2004.

VNU Leadmarketing is gebaseerd op de marketingcommunicatieve inzet van exposanten. Hoe actiever de exposant, hoe groter zijn succes. Om exposanten hiermee te helpen heeft VNU Exhibitions een protocol ontwikkeld. Op basis hiervan weten deelnemers al van tevoren hoeveel bezoekers zij op hun stand kunnen verwachten en tot hoeveel leads dit uiteindelijk zal leiden. In de Verenigde Staten heeft VNU Expositions grote belangstelling voor deze systematiek.

De eerst komende industriële beurzen van VNU Exhibitions zijn Aandrijftechniek & Factory Automation, Macropak, Industrial Processing en Processing en ICT. De vier beurzen vinden plaats tijdens de Industriële Week van 2006 die van 3 tot en met 6 oktober in de Jaarbeurs in Utrecht geprogrammeerd staat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven