Hypertherm breidt service uit met Hysupport • Metaal Magazine Ga naar hoofdinhoud

Hypertherm breidt service uit met Hysupport

Hypertherm introduceert met Hysupport een nieuw
servicepakket voor het gemakkelijker bestellen van onderdelen, verbeterde
troubleshooting en efficiëntere bedrijfsvoering. De services zijn vanaf heden
beschikbaar voor Hypertherm klanten in Europa.

Hysupport is gratis beschikbaar voor Hypertherm’s netwerk van OEM’s, distributeurs en systeemintegratoren en biedt telefonische ondersteuning. De klanten krijgen toegang tot een serie online services in meerdere talen. Hysupport omvat technische trainingen en ondersteunt de Hypertherm producten met garantievoorwaarden die nieuwe normen stellen in de industrie.
 
24/7 service
De klantenservice is verder verbeterd met een nieuw ontworpen meertalige XNET-intranetdienst. De dienst biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot onderdelennummers, orderstatus, prijzen, rekeningoverzichten, facturen, Hypertherm’s documentenbibliotheek en antwoorden op veelgestelde technische vragen.

Hypertherm’s team verzorgt via Hysupport meertalige technische opleidingen op locatie. Training op locatie wordt geleverd als onderdeel van het installatieprogramma voor eerste systemen en kan op verzoek ook naderhand worden geleverd om kwaliteit te waarborgen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven