Experts

In de kijkerd

Hoofdredacteur Tom van der Meer (foto: Guido Pelgrim Fotografie).

Er moet me iets van het hart. U als ondernemer heeft, na bekomen te zijn van de eerste schrik, uw werkzaamheden weer snel opgepakt. Sommigen van u zijn eigenlijk voluit blijven produceren, anderen maken er met minder opdrachten van wat mogelijk is. Maar bovenal blijft u voortvarend mogelijkheden zien, door te verbreden of nieuwe activiteiten aan te pakken, buiten de gangbare paden. Ik heb bewondering voor uw flexibiliteit.

Maar: u bent als ondernemer ook best bescheiden. Nieuw opgepakte kansen en innovaties zijn voor u niet meer dan normaal. En toch is dat helemaal niet het geval. En daarmee kom ik op het punt marketing en communicatie: laat juist in coronatijd zien dat u er bent en wat u zoal doet. De metaal is een sector om met zijn allen trots op te zijn, maar toon dat ook. Laat zien waar u goed in bent en hoe u creatief de coronacrisis te lijf gaat! Dat is heus de moeite waard.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven